آرم یا نشانه چیست؟
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آرم یا نشانه چیست؟

آرم یا نشانه چیست؟

فهرست مطالب آرم یا نشانه چیست؟ مقدمه نماد ها و احساسات تصویر نشانه اهمیت انتخاب قالب و نوع آن در طراحی آرم انواع گوناگون آرم آرم نوشتاری logo type آرم شمایلی logo iconique یا ico type آرم تلفیقی logo mixte انواع نشانه ها: 13 - نکته مهم در مورد طراحی یک لوگو حرفه ای 1- لوگو را ساده طراحی کنید 2- سایز، یکی از عناصر مهم 3 نسبت طول و عرض 4- خصوصیات مجزا 5- م ...


  • آرم یا نشانه چیست؟ - گیلار

    gilardesign.ir/آرم-یا-نشانه-چیست؟

    آرم یا نشانه چیست؟در طول تاریخ از نماد،كه نوعی علامت واجد هویت بصری ست، به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط استفاده شده،انسان پیش از تاریخ با خراش دادن غار آلتامیرا در اسپانیا

  • لوگو یا آرم چیست؟ - طراحی سایت

    www.noyasystem.com/fa/page/?n=197

    لوگو یا نشانه نمادیست برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است که آرم متعلق به آن است، می باشد.

  • آرم یا نشانه چیست؟ - webcade.ir

    https://www.webcade.ir/مقالات/نمایش-مقالات...

    آرم یا نشانه چیست؟,نماد و نشانه در طول تاریخدر طول تاریخ از نماد، كه نوعی علامت واجد هویت بصری ست، به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط استفاده شده تصور بر ای

  • انواع آرم ها | تفاوت آرم و نشانه (لوگو) در چیست؟

    samiraneshati.ir/انواع-آرم-ها

    و اما تفاوت آرم و نشانه (لوگو) در چیست؟ ... انواع آرم ها ) نشانه یا همان لوگو: لوگو یک عنوان به اشکال و صورتهای مختلف گرافیکی است که طراحی این اشکال بستگی به سلیقه و خلاقیت طراحان گرافیک دارد.

  • لوگو یا آرم چیست؟ - شبکه طراحان گرافیک ایران

    https://www.graphiciran.net/لوگو-یا-آرم-چیست؟

    لوگو یا نشانه نمادیست برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است که آرم متعلق به آن است، می باشد.

  • «آرم» خودروهای معروف نشانه چیست؟

    www.beytoote.com/scientific/midanid/logos3-famous2-cars.html

    «آرم» خودروهای معروف نشانه چیست؟ می‌گویند «آرم»های اتومبیل‌های جهان با ما حرف می‌زنند و نشانه‌هایی از فرهنگ بومی خودشان را به ما گوشزد و وانمود می‌کنند و به قول طراحان و گرافیست‌ها واژه ...

  • لوگو یا نشانه چیست؟ - طراحی سایت

    www.noyasystem.com/fa/page/?n=204

    نشانه چیست؟ نشانه همان علامتی است که در دل خود نماینده مفهوم چیز دیگری است. نشانه ها برای بیان مفاهیم بزرگ در دل عناصری کوچک به کار برده می شود.

  • لوگو یا نشانه نماد چیست؟

    https://zeus.ir/blogs/article/8317/لوگو-یا-نشانه...

    لوگو یا نشانه نماد چیست؟ برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است که آرم متعلق به آن است، می باشد.

  • علمی - آرم یا نشانه چیست؟

    olia.blogfa.com/post/1

    آرم شمایلی logo iconique یا ico type این نوع آرم ، تصویری است كه می تواند نمادی تجریدی، تصویر یك شی، یك نقش و غیره باشد. دسته ای از این آرم ها فیگوراتیو هستند مانند : سنجاب، مرد یا اسب.

  • آرم یا برند خودروهای معروف نشانه چیست؟ | ستاره

    https://setare.com/fa/news/695/آرم-یا-برند...

    آرم های اتومبیل‌های معروف جهان با ما حرف می‌زنند و نشانه‌هایی از فرهنگ بومی خودشان را به ما گوشزد و وانمود می‌کنند و به قول طراحان و گرافیست‌ها واژه لوگو از واژه یونانی (logos) به معنای «زبان» مشتق شده است.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: