تحقیق درباره سوره انفطار
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق درباره سوره انفطار

تحقیق درباره سوره انفطار

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 10 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه اين سوره در ((مكه )) نازل شده و داراى 19 آيه است . محتواى سوره :. ايـن سـوره مـانـنـد بسيارى از سوره هاى ديگر جز آخر قرآن بر محور مسائل مربوط به قيامت دور مى زند, و روى هم رفته در آيات نوزده گانه آن به پنج موضوع در اين رابطه اشاره شده :. ـ ...


  • دانلود با موضوع : تحقیق درباره سوره انفطار,سوره انفطار ...

    118elm.ir/دانلود-با-موضوع-تحقیق-درباره...

    عنوان: تحقیق درباره سوره انفطار. دسته بندی فایل : علوم انسانی. شما می توانید فایل با مشخصات ذکر شده در بالا را از طریق همین صفحه دانلود بفرمایید.

  • تحقیق درباره ی فرشتگان + دانلود فایل - کافه لینک

    cofelink.com/تحقیق-درباره-ی-فرشتگان-دانلود...

    از آنجا که پروردگار مهربان بهترین نگهبان میباشد،(سوره; یوسف،آیه;64)گروهی از فرشتگان را مأمور نگهداری انسان قرار داده است. (سوره; انفطار،آیه;10) در مجموع،12آیه اعلام میکند که خداوند فرشتگان متعددی به منظور نگهبانی و محافظت ...

  • سوره انفطار - ويکی شيعه

    fa.wikishia.net/view/سوره_انفطار

    سوره انفطار درباره وقوع قیامت و شرایط و نشانه‌های آن سخن می‌گوید و از سرنوشت ابرار (نیکان) و فُجّار (بدکاران) و جایگاه هر کدام خبر می‌دهد.

  • دانلود تلاوت مجلسی دانلود تلاوت قرآن صوت - دانلود تلاوت ...

    telavatmajlesi.blogfa.com/tag/دانلود-تلاوت-مجلسی...

    تلاوت سوره انفطار از آیه ششم توسط استاد منشاوی ... با صدای استاد منشاوی ، دانلود تلاوت صوتی منشاوی ، دانلود تلاوت تحقیق منشاوی ، تلاوت سوره انفطار صوتی با نوای استاد ... درباره وبلاگ ...

  • فضیلت و خواص سوره النبا - quran.anhar.ir

    quran.anhar.ir/fazilat-309.htm

    وقتی از امام باقر علیه السلام درباره تفسیر سوره نبأ پرسیدند، از قول امام علی علیه السلام فرمود: خداوند هیچ آیه ای بزرگتر از من و هیچ نبأ عظیمی عظیم تر از من ندارد.

  • فضیلت و خواص سوره انفطار

    https://article.tebyan.net/159926/فضیلت-و-خواص-سوره...

    كسی كه سوره انفطار را قرائت كند خداوند به تداد همه قبرها به او حسنه می دهد و ده برابر قطرات برف و باران كه از آسمان فرود می آید به او حسنه داده می شود.

  • سوره ای که خواندنش در زندگی معجزه می كند

    www.beytoote.com/religious/daru-manavi/hamad2-properties.html

    اما در سوره های قرآن آنچه که خیلی اثرات معجزه آسایی از آن ذکر شده است سوره مبارکه حمد می باشد که در کمتر سوره ای یافت می شود. «سوره حمد» نسخه‎ای است برای درمان همه آلام جسمی و روحی.

  • تحقیق درباره توبه - asemankafinet.ir

    www.asemankafinet.ir/تحقیق-درباره-توبه-

    تحقیق درباره توبه. انابه يا بازگشت از گناه . قاعده آن است كه بشر مطابق قانون فطرت و مقتضاي عقل پيوسته در راستاي بندگي خداي بزرگ و مهربان گام بردارد و مطيع باشد اما علي رغم آن وظيفه به خطا مي رود و گناه و معصيت مي كند .

  • مشاهده و تدبر آیه 11 سوره حجرات به همراه لیست ترجمه ها

    tadabbor.org/?page=tadabbor&SOID=49&AYID=11

    انتخاب سوره : يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا يَسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسي‏ أَنْ يَکُونُوا خَيْراً مِنْهُمْ وَ لا نِساءٌ مِنْ نِساءٍ عَسي‏ أَنْ يَکُنَّ خَيْراً ... درباره ما ...

  • قرائت تحقیق آموزشی استاد خلیل حصری به تفکیک سوره - قرآن ...

    www.quranmobin.com/قرائت-تحقیق-آموزشی-استاد...

    سایت اعجازالقُرآنِ الکَریمْ در زمینه های آموزش قرآن به صورت روخوانی،تجوید،صوت و لحن آموزش قرآن برای کودکان،معجزات علمی قرآن کریم ،تلاوت های مجلسی و ترتیل کل قرآنْ با قاری های مختلف و انواع مطالب قرآنی دیگر برای شما ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: