طرح كسب و كار گل كريستال
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
طرح كسب و كار گل كريستال

طرح كسب و كار گل كريستال

تهيه گل كريستال 20 صفحه فايل word همراه با بوم كسب و كار تهيه شده و نيز تصوير نمونه هاي تهيه شده گل های کریستالی دارای جلوه ی زیبا و رنگهای جذاب و مدله ای فراوانی هستند که در مقابل گلهای طبیعی ماندگارتر اند و جلوه خودشان را بعد از گذر مدتی از دست نمی دهند و در هر شرایط و مکانی قابل استفاده اند (درگرما وسرما ودرمحل کار ومنزل و ... ) ...


  • فروش و ترجمه تخصصی مقالات کارآفرینی و مدیریت

    cansell2.sellfile.ir

    طرح كسب و كار توليد قاب با نمد; طرح كسب و كار بافتني با ميل و قلاب; طرح كسب و كار گل كريستال; مبانی نظری مهارت های ارتباطی; طرح كسب و كار پیک دوچرخه ایی

  • فروش و ترجمه تخصصی مقالات کارآفرینی و مدیریت آموزش تصويري ...

    cansell2.sellfile.ir/prod-1808522...

    طرح كسب و كار توليد قاب با نمد; طرح كسب و كار بافتني با ميل و قلاب; طرح كسب و كار گل كريستال; طرح كسب و كار پیک دوچرخه ایی; مبانی نظری مهارت های ارتباطی

  • سي دي جدیدترین آموزش تزئینات کریستالی و تاج عروس

    www.irisl-mti.ir/post/25

    ست گردنبند و گوشواره،کمربند و ست گل یقه دسته گل آبشاری عروس،انواع تاج عروس(تاج آناهیتا و تاج ماندانا) دسته گل نباتی،دست گل عروس طرح سبد قابل استفاده برای هنرآموزان رشته های هنری

  • مرکز توانمند سازی و کارآفرینی زنان - ساخت شمع‌هاي تزئيني

    mjtkz.com/index.aspx?pageid=517&p=1

    ماده اصلي شمع‌سازي پارافين است كه ماده‌اي است سفيد و نيمه شفاف كه از روغن‌هاي سنگين نفت به دست مي‌آيد و در شكل‌هاي قالبي، پولكي، پودري، كريستال، گل، مايع، ژله‌اي و... در بازار موجود مي‌باشد.

  • دانلود طرح های توجیهی

    raz49.blogfa.com/1392/05

    طرح توجیهی پرورش گل گیاه زینتی با ظرفيت توليد 900 هزار شاخه گل بريده و 20 هزار گلدان گياه آپارتماني. چکیده طرح: توجه و علاقه انسان ها به گل و نقش گياهان در زندگي بشر موضوعي كاملا شناخته شده است.

  • طرح توجیهی - 3

    dlxo..com/cat/68/Page/3

    در این کارگاه با بکارگیری دستگاه های مکانیزه ساخت داخل کشور، اقدام به بافت ، دوخت و بسته بندی اسکاچ و سیم های ظرفشویی در قالب و طرح های مختلف و با تنوع محصول بر اساس نیاز بازار می گردد.

  • کار در منزل 19 دي - blogaz..com

    blogaz..com/post/2808/کار-در-منزل-19-دي.html

    همراه با دستمال اورجینال برای کسانی که دنبال طرح خاص، شیک و جذاب می باشند. مناسب برای آقایان و خانوم ها و چهره های مختلف با استاندارد uv400 برای محافظت از چشمان شما .

  • پخش لوازم پرده و تزِیینات داخلی ماهان

    https://www.niazpardaz.com/item/714449

    کتیبه سلطنتی و فرفورژه ماهان . گروه بازرگاني ماهان بزرگترين توليد كننده کتیبه در طرح ها و رنگ هاي مختلف و مطابق با سليقه مشتري.

  • توليد و فروش لوازم پرده پارچه اي . کرکره . عمودي . زبرا ...

    www.1000niaz.com/MGID_13-SGID_1087-10068578.html-آموزشگاه...

    با توجه به تعداد زياد آگهي در 1000نیاز، لطفا در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد و يا اگر در مورد آن پرسشي داريد، بصورت مستقيم با آگهي دهنده تماس بگيريد .

  • هفت سين - irisl-mti.ir

    www.irisl-mti.ir/tag/هفت+سين

    جدیدترین آموزش تصویری تزئینات کریستالی و تاج عروس بدلیجات رویایی،بافت کریستال و تزئین روی لباس،رومیزی، هفت سین،دسته گل عروس تزئین هفت سین با گلهای کریستال روی تخم شترمرغ تزئین رومیزی توسط بافتهای کریستالی،منجوقی و ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: