تبلیغات
جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : ورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 24 صفحه چكيده يكي از مطالبي كه در نام سازي براي محصولات كمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقيات در نام سازي ميباشد. در اين مقاله اهداف نام سازي، مسئوليت اجتماعي، عوامل موثر برخريد اخلاقي، نقصهاي مدلهاي نام سازي، ارتباط آن با شهرت شركت و ديدگاههاي مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقي تشريح شده است. كليدواژه : نام و نشان تجاري؛ ...
تحقیق جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار ...
جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در ...
جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در ...
جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شركت در ...
مديريت منابع انساني در هزاره سوم - جنبه هاي اخلاقي نام و ...
جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در ...
تحقیق درباره جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش ...
تحقیق جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار ...
جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در ...
تحقیق جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار ...
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .