پرسشنامه احساس مثبت به همسر
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پرسشنامه احساس مثبت به همسر

پرسشنامه احساس مثبت به همسر

این پرسشنامه دارای 17 سوال برای اندازه گیری احساس های مثبت فرد نسبت به همسر خود است که در سال 1975 در کلینیک زوج درمانی دانشگاه ایالتی نیویورک ساخته شد. پایایی آن از طریق آزمون مجدد با فاصله 1 تا 3 هفته 93/0 ، ضریب همبستگی این پرسشنامه با سازگاری زناشویی 7/0 گزارش شد(توکونیز والیری،1981). تعداد سوالات: 17 تعداد صفحات: 3 شامل: پرسشنامه - نمره گذاری و تفسیر - روایی و پایایی نوع فایل: WORD ...


  • پرسشنامه احساس مثبت به همسر

    www.ravansanji.ir/?PFQ

    در زیر 17 پرسش درباره احساس های گوناگون زن و شوهرها (و نامزدها) نسبت به هم آمده است. به هر یک از آن ها با توجه به احساس کلی خود طی چندماه گذشته پاسخ دهید .

  • پرسشنامه احساس مثبت به همسر

    juststar..com/post/1709/پرسشنامه-احساس-مثبت...

    پرسشنامه احساس مثبت به همسر. دانلود پرسشنامه احساس مثبت نسبت به همسر، در قالب فایل Word، شامل 17 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره دهی و تفسیر، روایی و پایایی و عنوان منبع مورد استفاده.

  • پرسشنامه احساس مثبت به همسر | روان شناسی

    ravanrahnama.ir/پرسشنامه-احساس-مثبت-به-همسر

    پرسشنامه احساس مثبت به همسر دارای ۱۷ سوال برای اندازه گیری احساس های مثبت فرد نسبت به همسر خود است که در سال ۱۹۷۵ در کلینیک زوج درمانی دانشگاه ایالتی نیویورک ساخته شد.

  • پرسشنامه احساس مثبت به همسر (PFQ) | روان بنیان

    ravanbonyan.com/2016/08/28/پرسشنامه-احساس-مثبت...

    پرسشنامه احساس مثبت به همسر (pfq) شرح: این پرسشنامه دارای ۱۷ سوال برای اندازه گیری احساس های مثبت فرد نسبت به همسر خود است که در سال ۱۹۷۵ در کلینیک زوج درمانی دانشگاه ایالتی نیویورک ساخته شد.

  • پرسشنامه استاندارد احساس مثبت به همسر

    papersky..com/post/63/پرسشنامه-استاندارد...

    دانلود بانک مقالات فارسی دانلود پرسشنامه استاندارد احساس مثبت به همسر دانلود پرسشنامه استاندارد احساس مثبت به همسر پرسشنامۀ احساسات مثبت نسبت به همسر» یک ابزار 17 سوالی است که برای اندازه گیری عواطف مثبت یا عشق به همسر ...

  • پرسشنامه احساس مثبت به همسر - مرکز مشاوره خانواده ...

    www.nedayemehr.ir/آزمون-های-روانشناختی,آزمون...

    پرسشنامه احساس مثبت به همسر پرسشنامه احساس مثبت به همسر کی. دانیل. الری، فرانسیس فینچام ، و هیلاری ترکویتز Pos ورود ورود. مرا بخاطر داشته باش ...

  • دانلود پرسشنامه احساس مثبت به همسر

    https://hdaneshjoo.com/product/30991/...

    دانلود پرسشنامه احساس مثبت به همسر. این پرسشنامه شامل 17 سوال درباره احساسهای گوناگون زن و شوهرها نسبت به هم است. و همچنین این پرسشنامه دارای معرفی، روش نمره گذاری و تفسیرنتایج، پایایی و روایی می باشد.

  • دانلود با موضوع : پرسشنامه احساس مثبت به همسر,احساس مثبت ...

    https://biril.ir/دانلود-با-موضوع-پرسشنامه...

    پرسشنامه احساس مثبت به همسر. این پرسشنامه دارای 17 سوال برای اندازه گیری احساس های مثبت فرد نسبت به همسر خود است که در سال 1975 در کلینیک زوج درمانی دانشگاه ایالتی نیویورک ساخته شد.

  • دانلود پرسشنامه احساس مثبت به همسر

    haminhavaly..com/post/974

    همین حوالی پرسشنامه احساس مثبت به همسر دانلود پرسشنامه احساس مثبت نسبت به همسر، در قالب فایل Word، شامل 17 گویه، همراه با راهنمای نحوه نمره دهی و تفسیر، روایی و پایایی و عنوان منبع مورد استفاده.

  • پرسشنامه احساس مثبت به همسر

    ravanbonyan.com/forum/showthread.php?t=681

    شرح: این پرسشنامه دارای 17 سوال برای اندازه گیری احساس های مثبت فرد نسبت به همسر خود است که در سال 1975 در کلینیک زوج درمانی دانشگاه ایالتی نیویورک ساخته شد.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: