کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک - طرح شماره 4
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک - طرح شماره 4

کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک - طرح شماره 4

ارائه اختصاصي کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک - طرح شماره 4 از تیم گرافیکی پوپک در اندازه9x6 سانتیمتربصورت لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ ، به همراه طرح فونت های مورد استفاده هم در اختیارتان قرار میگیرد . طرح بصورت لایه به لایه و با آیتم های با کیفیت بالا طراحی شده است ، که امکان تغییر هر یک از آیتم ها یا تغییر رنگ آنها امکان پذیر می باشد . مد رنگ این طرح CMYK با رزولوشن 300 می باشد . طرح با فرمت PSD در اختیارتان قرار خواهد گرفت ، که در فتوشاپ CS5 (و بالاتر) قابل اجرا و ویرایش است . جزییات ...


  • کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک - طرح شماره 7 - سایت ...

    https://2noghte.com/کارت-ویزیت-فروشگاه-رینگ-و...

    ارائه اختصاصي کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیکطرح شماره 7 از تیم گرافیکی پوپک در اندازه8.5×4.8 سانتیمتربصورت لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ ، به همراه طرح فونت های مورد استفاده هم در اختیارتان قرار میگیرد .

  • کارت ویزیت باطری سازی خودرو – طرح شماره 1 – bronzefile

    bronzefile.ir/2018/10/16/کارت-ویزیت-باطری-سازی...

    ارائه اختصاصي کارت ویزیت باطری سازی خودرو – طرح شماره 1 از تیم گرافیکی پوپک در اندازه8.3×4.6 سانتیمتربصورت لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ ، به همراه طرح فونت های مورد استفاده هم در اختیارتان قرار میگیرد .

  • کارت ویزیت لایه باز لاستیک فروشی

    https://linkboxpc..com/post/1006

    شخصیتهای کارتونی شماره 27. کارت ویزیت صافکاری و نقاشی ماشین - طرح شماره 2. کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک - طرح شماره 7

  • کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیکطرح شماره ۳ | تاپ درس ...

    topdars.com/گرافیک-،-هنر-دیجیتال-،-طراحی...

    ارائه اختصاصی کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیکطرح شماره ۳ از تیم گرافیکی پوپک در اندازه۸٫۴x4.8 سانتیمتربصورت لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ ، به همراه طرح فونت های مورد استفاده هم در اختیارتان قرار میگیرد .

  • کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیکطرح شماره ۴ | تاپ درس ...

    https://topdars.ir/گرافیک-،-هنر-دیجیتال...

    ۳/تاریخ و ادبیات; ۳/تربیت بدنی; ۳/جغرافیا; ۳/حسابداری; ۳/حقوق; ۳/روانشناسی و علوم تربیتی; ۳/زبان های خارجی; ۳/علوم اجتماعی; ۳/علوم سیاسی; ۳/فلسفه و منطق; ۳/کارآموزی علوم انسانی و … ۳/کتابداری; ۳ ...

  • کارت ویزیت دوطرفه فروشگاه رینگ و لاستیک psd

    photoshop.sellfile.ir/prod-217784...

    کارت ویزیت پشت و رو برای فروشگاه رینگ و لاستیک. ابعاد:4.8 در8.5 سانتیمتر. ساختار رنگ:cmyk. رزولیشن:300. این طرح 100% لایه باز بوده و شما می توانید پس از دانلود طرح به راحتی آن را در فوتشاپ ویرایش کنید.

  • کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیکطرح شماره 1 - stu1000

    stu1000.ir/2018/10/08/کارت-ویزیت-فروشگاه-رینگ...

    فایل با عنوان کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیکطرح شماره 1. کلمات کلیدی فایل مورد نظر :business card,open layer design,designing the business card,کارت ویزیت,طراحی کارت ویزیت, کارت ویزیت لایه باز,Business card store for tires and tires,Tires for automobiles,Rims and tires,کارت ...

  • کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک psd | طرح لایه باز کارت ...

    https://vatanphoto.com/کارت-ویزیت-فروشگاه-رینگ...

    دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیک با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا در سایز 84 در 48 میلیمتر با رزولیشن 300dpi چاپ و طراحی کارت ویزیت.

  • کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیکطرح شماره ۷ | تاپ درس ...

    topdars.ir/گرافیک-،-هنر-دیجیتال-،-طراحی...

    ارائه اختصاصی کارت ویزیت فروشگاه رینگ و لاستیکطرح شماره ۷ از تیم گرافیکی پوپک در اندازه۸٫۵x4.8 سانتیمتربصورت لایه باز و قابل ویرایش در فتوشاپ ، به همراه طرح فونت های مورد استفاده هم در اختیارتان قرار میگیرد .

  • کارت ویزیت فروشگاه لاستیک psd طرح لایه باز کارت ویزیت ...

    https://vatanphoto.com/کارت-ویزیت-فروشگاه...

    طرح لایه باز کارت ویزیت آماده و قابل ویرایش ارائه شده در این لحظه از سایت تخصصی گرافیک و طرح لایه باز وطن فتو یک طرح کارت ویزیت فروشگاه لاستیک با فرمت psd و کیفیت بسیار بالا مناسب جهت چاپ و طراحی های تبلیغاتی گوناگون ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: