تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلودپروتکل8جلسه ای ذهن آگاهی

دانلودپروتکل8جلسه ای ذهن آگاهی

پروتکل8جلسه ای ذهن آگاهی فرمتword 7صفحه برای آموزش ذهن آگاهی در پژوهش حاضر از پروتکل تلفیقی مبتنی بر دو جریان عمده ذهن آکاهی یعنی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی استفاده شده است. این پروتکل در پژوهشی توسط ون سون[1] و همکاران (2011) مورد استفاده قرار گرفت و معتبر گزارش شد. در پژوهشی که در ایران توسط قاسمی جوبنه (1394)انجام شد، این پروتکل به فارسی ترجمه و مورد استفاده قرار گرفت. شایان ذکر است که در ایران در پژوهش هایی مشابه که به بررسی اثربخشی آموزش ذهن ...


  • دانلودپروتکل8جلسه ای ذهن آگاهی

    https://maghaletop.sellfile.ir/prod-1901279-دانلودپروتکل8...

    پروتکل8جلسه ای ذهن آگاهی فرمتword. 7صفحه. برای آموزش ذهن آگاهی در پژوهش حاضر از پروتکل تلفیقی مبتنی بر دو جریان عمده ذهن آکاهی یعنی کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی استفاده شده است.

  • پروتکل آموزش ذهن آگاهی سگال و همکاران

    azmonyab.psdsell.ir/azmonyab/1016018/...

    پروتکل (پکیج) آموزش روش درمانی کاهش استرس بر پایه ذهن آگاهی. 8900. پرسشنامه نئو فرم بلند (پرسشنامه + پاسخنامه + کلید نمره گذاری + تفسیر آزمون) 5900. جزوه درس فنون مصاحبه the clinical interview.

  • روشهای تشخیص ناتوانی ریاضی

    https://maghaletop.sellfile.ir/prod-1901292...

    روشهای تشخیص ناتوانی ریاضی فرمتword. 5صفحه - سطح پیشرفت تحصیلی در حساب را تعیین کنید: با استفاده از آزمون های پیشرفت تحصیلی و آزمونهای معلم ساخته می توان میزان پیشرفت دانش آموز را تخمین زد در حین اجرای آزمون به مشاهدة دانش ...




  • برچسب ها : ,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: